.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سه هزار نفر كار نظارت بر انتخابات مرحله دوم در گيلان را برعهده دارند

سخنگو و قائم مقام هيات نظارت بر انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي استان گيلان گفت: حدود سه‌هزار نفر از اعضاي هيات نظارت كار نظارت بر انتخابات مرحله دوم در گيلان را بر عهده دارند.

به گزارش شمال نیوز "حسن كربلايي" در گفت و گو با ايرنا افزود: اعضاي هيات‌هاي نظارت بر هشتمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در مرحله دوم انتخابات در شهرهاي رشت و آستانه‌اشرفيه حضور خواهند داشت.

وي ادامه داد: هيات نظارت بر انتخابات مجلس شوراي اسلامي در گيلان در اين مرحله از انتخابات همچون دوراول آمادگي كامل براي نظارت بر روند انتخابات را دارد.

وي اظهار داشت: در اين مرحله از انتخابات شش نامزد در شهرستان رشت و دو نامزد در شهرستان آستانه اشرفيه به مرحله دوم راه يافتند و با هم رقابت خواهند كرد.

وي اضافه كرد: از تعداد راه‌يافتگان به مرحله دوم انتخابات در گيلان سه نفر از شهرستان رشت و يك نفر از شهرستان آستانه اشرفيه با راي اكثريت نسبي مردم به مجلس راه خواهند يافت.

وي با اشاره به اينكه در مرحله دوم انتخابات در گيلان هيچ تغييري در زمينه قانون انتخابات نشده‌است از نامزدها و هواداران آنان خواست تا در تبليغات انتخاباتي خود، قانون را رعايت كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.261 seconds.